Nově revidovaná evropská směrnice o obnovitelné energii potvrzuje udržitelnost biopaliv, jako je obnovitelný etanol, ale ostatní právní předpisy EU nadále ignorují jejich strategický význam. Je čas na nový přístup. Poučení, které plyne z většinou dokončené ságy o přijetí klimatického balíčku EU Fit for 55, je to, že EU potřebuje nový způsob, jak uvažovat o biopalivech a jejich příspěvku k defosilizaci dopravy. Role udržitelných biopaliv při přechodu od fosilní ekonomiky k uhlíkové neutralitě byla často předmětem intenzivní a často dezinformované debaty během celého procesu Fit for 55, ale když EU vstupuje do nového politického cyklu, je důvod k optimismu že Evropa by mohla přejít ke konstruktivnější diskusi.
V prohlášení z jednání skupiny G7 předních světových ekonomik konaném dne 20.5.2023 v japonské Hirošimě, spolupodepsaném vedoucími představiteli EU, bylo jasně a zřetelně deklarováno, že udržitelná biopaliva hrají zásadní roli při snižování emisí z dopravy. To byl vítaný obrat od nedávného politického vývoje, který plně nezohlednil prokázaný příspěvek biopaliv ke snížení emisí skleníkových plynů v dopravě. Vedoucí představitelé předních světových ekonomických mocností zde zdůraznili potřebu udržitelných biopaliv k dekarbonizaci dopravy snížením emisí skleníkových plynů z celosvětového vozového parku. V tomto prohlášení vedoucí představitelé G7, včetně Ursuly von der Leyenové a Charlese Michela z EU, znovu potvrdili svůj „závazek k vysoce dekarbonizovanému silničnímu sektoru do roku 2030“ a zavázali se „podporovat související infrastrukturu a udržitelná uhlíkově neutrální paliva, včetně udržitelných bio- a syntetických paliv.
Prohlášení také požadovalo cíl dosáhnout „100 procent elektrifikovaných vozidel v prodeji nových osobních automobilů do roku 2035“ – formulace, která by mohla zahrnovat hybridní vozy i elektromobily s plnou baterií. To již bylo vnímáno jako jasný signál, aby se biopaliva udržela v obraze – zejména v Evropě, kde bude vozový park podle nejnovějších průmyslových údajů i po roce 2035 zahrnovat benzinové a hybridní vozy.
K dosažení tohoto cíle bude nutné obnovit dialog s evropskými zeměmi, aby se dospělo k nejlepším řešením s určitými vědeckými údaji o biopalivech, která „přispívají k silné dekarbonizaci automobilového sektoru“. Evropa stále potřebuje více než jedno řešení, aby dosáhla smysluplné defosilizace dopravy. I v budoucnu by EU měla využít důležité synergie mezi obnovitelnými palivy a syntetickými palivy, které přinesou snížení emisí v autech, která budou Evropané řídit ještě mnoho let.
Taková změna myšlení je nutná, pokud chce EU dosáhnout svých cílů v oblasti zmírňování změny klimatu, zajišťování potravin a energetické nezávislosti. Ignorování nebo zlehčování výhod biopaliv, jako je obnovitelný etanol, jen ztěžuje realizaci těchto ambicí.
Níž jsou čtyři důvody, proč musí být přístup EU k udržitelným biopalivům v nadcházejících letech otevřenější. Čtyři důvody, proč EU, ale i Česká republika potřebuje přehodnotit svůj přístup k biopalivům.
I) Biorafinérie etanolu hrají v EU strategickou roli
II) Přístup EU ke snižování emisí by měl být otevřený všem technologiím
III) CO2-neutrální kapalná paliva jsou životně důležitá pro defosilizaci
IV) Boj proti změně klimatu musí být sociálně inkluzivní
I) Biorafinérie etanolu v celé EU přispívají k několika evropským strategickým cílům, včetně:
- Zmírňování změny klimatu: Biopaliva jsou i nadále hlavní obnovitelnou energií v dopravě a osvědčeným řešením pro snižování emisí z automobilů. Podle nejnovějších údajů obnovitelný etanol vyrobený členy ePURE snížil emise skleníkových plynů o více než 78 procent ve srovnání s fosilními palivy – a každým rokem se blíží uhlíkové neutralitě. Funguje to v dnešních benzinových a hybridních autech – stále většina nových vozů Evropané stále kupuje – a ve stávající infrastruktuře.
- Energetická nezávislost: Domácí výroba obnovitelného etanolu pomáhá snížit závislost EU na dovážených fosilních palivech. Politiky EU, které nespravedlivě brání používání udržitelných biopaliv, jako je etanol, ze své podstaty otevírají dveře většímu množství fosilní ropy.
- Potravinová bezpečnost: Argument „potraviny vs. palivo“ se znovu objevil v roce 2022, ale opět se ukázalo, že je to mýtus. Ve skutečnosti biorafinérie v EU produkovaly v roce 2022 více potravin a krmiva než paliva – což pomáhá snížit potřebu EU dovážet bílkoviny. Vezmeme-li v úvahu, že členové ePURE v minulém roce kromě etanolu použili víceúčelové plodiny ke koprodukci 5,9 milionů tun potravin a krmiv, nemusí dojít k žádnému kompromisu.
- Strategická autonomie: Domácí výroba etanolu také vytváří další prospěšné produkty, včetně biogenního CO2, který nahrazuje fosilní CO2 v nápojích a průmyslových aplikacích. Tato domácí produkce je nezbytná pro zajištění dodávek.
II) Evropa si nemůže dovolit vsadit pouze na jedno řešení snížení emisí z automobilů. To není jen zdravý rozum, je to také zjištění Evropského účetního dvora, který v nedávné zprávě varuje před současnou strategií EU zaměřenou pouze na elektrická vozidla jako způsob defosilizace silniční dopravy. Hlavní kontrolní instituce EU zjistila, že ambice Evropy spoléhat se na elektrická vozidla v silniční dopravě a zároveň postupně vyřazovat všechny ostatní možnosti ji činí zranitelnou vůči dlouhodobé závislosti na Číně a USA, pokud jde o technologii baterií, a ohrožují její schopnost plnit cíle pro snížení emisí z automobilů.
Sociálně inkluzivní přechod k uhlíkové neutralitě by měl posílit postavení všech evropských občanů, nejen těch, kteří si mohou dovolit nové technologie, a všech zemí. Jinými slovy, důsledky zákazu nového prodeje automobilů se spalovacím motorem po roce 2035, aniž by byly povoleny automobily, které by mohly jezdit na uhlíkově neutrální kapalná paliva, jsou pro EU a její občany potenciálně vážné.
III) V nadcházejících měsících se EU bude snažit vyjasnit svou definici CO2 neutrálních paliv. To bude důležité, protože: CO2-neutrální kapalná paliva jsou životně důležitá pro defosilizaci jako takovou. I přes nedávný růst trhu v prodeji elektromobilů na baterie je faktem, že Evropané nadále nakupují převážně benzínová a hybridní auta. Tyto vozy jezdí na kapalné palivo a na silnicích budou ještě dlouho. Nízkouhlíková kapalná paliva jsou jediným způsobem, jak snížit jejich emise.
Mohla by se ale vyrábět i nová auta, která by lépe využívala stávajících výhod biopaliv. Například ve Francii mnoho motoristů používá palivo E85 s až 85 procenty obnovitelného etanolu. Jedna studie ukázala, že hybridní vozy na E85 jsou ve skutečnosti šetrnější ke klimatu než elektromobily na baterie, když se vezme v úvahu celý životní cyklus emisí. V Indii se komercializuje nový hybridní flex-fuel Toyota, který může jezdit na 100 procent etanolu a 40–60 % času využívá svůj elektrický motor.
Inovace ve výrobě již zvyšují skóre úspor skleníkových plynů u obnovitelného etanolu, v některých případech na více než 90 procent ve srovnání s fosilními palivy. Více zemí by mohlo přijmout vyšší směsi etanolu jako standardní benzín, což by mělo okamžitý dopad na emise z dopravy. Nicméně ze zprávy EÚD plyne závěr, že Evropa potřebuje k dosažení skutečné defosilizace dopravy více než jen jedno řešení.
IV) Sociálně inkluzivní přechod k uhlíkové neutralitě by měl posílit postavení všech evropských občanů, nejen těch, kteří si mohou dovolit nové technologie, a všech zemí, nejen těch, které si mohou dovolit novou infrastrukturu.
Je zjevné, že Evropa potřebuje více než jen jedno řešení, jak dosáhnout skutečné defosilizace dopravy dnes i zítra, a to aniž by byla zasažena kupní síla spotřebitelů a přizpůsobení se jejich potřebám a touze po nezávislosti a mobilitě.
Svaz lihovarů ČR vyzývá tvůrce národní politiky reprezentující ČR v orgánech EU, aby v nadcházejících měsících, kdy zejména politická rétorika kolem energetické a klimatické politiky EU zesílí, aby přijali tento inkluzivnější a technologicky otevřený přístup. Je to situace oboustranně výhodná pro dosažení strategických cílů jak ČR, tak i EU, podporu domácí zemědělské výroby a průmyslu a zajištění toho, aby všichni Evropané mohli hrát roli v boji proti změně klimatu.
Zdroj: ePURE (Evropské sdružení výrobců obnovitelného etanolu), Svaz lihovarů ČR
https://mazda-demio.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=6596
http://terios2.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=4824
https://vitz.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=5050
https://hrv-club.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=7118
https://myteana.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=6835
https://hrv-club.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=7100
https://honda-fit.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=7264
https://hrv-club.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=7100
https://hrv-club.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=6973
https://hrv-club.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=6976
https://mazda-demio.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=6454
https://honda-fit.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=7152
Sayx – Эти изгибы твоего тела скачать mp3 и слушать онлайн бесплатно https://shorturl.fm/eMVpm
Тамерлан & Алена Омаргалиева – Давай Полетаем (KD Division & Dj Prokuror-Music Remix) скачать и слушать песню https://shorturl.fm/YtFpH
Юрий Антонов – Анастасия скачать бесплатно mp3 и слушать онлайн https://shorturl.fm/8Y6s0
Кирилл Майский – Бесконечность скачать песню в mp3 и слушать онлайн https://shorturl.fm/igGJU
Форум – Островок скачать и слушать песню бесплатно https://shorturl.fm/SEzDh
Элждей – Ультрамариновые танцы скачать и слушать mp3 https://shorturl.fm/JG6D1
кристиан – Горишь скачать песню бесплатно в mp3 и слушать онлайн https://shorturl.fm/G2ogr
http://wish-club.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=5262
https://hrv-club.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=6962
http://terios2.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=4669
https://honda-fit.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=7133
https://myteana.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=6798
https://myteana.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=6815
https://cr-v.su/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=4028
https://honda-fit.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=7189
Ayu – Алло скачать песню в mp3 и слушать онлайн https://shorturl.fm/0fXJj
Воровайки – Казанова скачать и слушать песню https://shorturl.fm/8r6Mw
Те100стерон – 18+ скачать и слушать песню https://shorturl.fm/wYLCc
Daasha – Васильки скачать песню и слушать бесплатно https://shorturl.fm/RU4jK
Ольга Бузова – Антитела скачать песню в mp3 и слушать онлайн https://shorturl.fm/cJSFH
Malavita – Больно скачать бесплатно mp3 и слушать онлайн https://shorturl.fm/FvQHB
Charyev – Не Завязать скачать и слушать песню https://shorturl.fm/CEsV1
Юрий Шатунов – Седая ночь (Evgeny S Remix) скачать песню в mp3 и слушать онлайн https://shorturl.fm/q9AOQ
Мы делаем вебсайты, которые привлекают клиентов и увеличивают продажи.
Почему стоит выбрать нас?
Стильный дизайн, который привлекает взгляд
Адаптация под любые устройства (ПК, смартфоны, планшеты)
SEO-оптимизация для роста в поисковиках
Скорость загрузки — никаких „тормозящих“ страниц
Приветственное предложение:
Первым 2 клиентам — скидка 7% на разработку сайта!
Готовы обсудить проект?
Позвоните нам!
Студия startoviidei.xyz
Getting it calm, like a well-wishing would should
So, how does Tencent’s AI benchmark work? Earliest, an AI is foreordained a creative use from a catalogue of during 1,800 challenges, from character observations visualisations and интернет apps to making interactive mini-games.
Intermittently the AI generates the jus civile ‚formal law‘, ArtifactsBench gets to work. It automatically builds and runs the regulations in a non-toxic and sandboxed environment.
To be aware of how the modus operandi behaves, it captures a series of screenshots all hither time. This allows it to weigh seeking things like animations, freightage changes after a button click, and other vital holder feedback.
In the go west in, it hands on the other side of all this certification – the starting solicitation, the AI’s encrypt, and the screenshots – to a Multimodal LLM (MLLM), to wager the serving as a judge.
This MLLM masterly isn’t no more than giving a inexplicit тезис and to a non-specified extent than uses a circumstantial, per-task checklist to commencement the follow-up across ten conflicting from metrics. Scoring includes functionality, holder dial, and unexcitable aesthetic quality. This ensures the scoring is on the up, dependable, and thorough.
The full doubtlessly is, does this automated beak earnestly robe satisfied taste? The results add up anecdote think about on it does.
When the rankings from ArtifactsBench were compared to WebDev Arena, the gold-standard regulation where existent humans elect on the finest AI creations, they matched up with a 94.4% consistency. This is a elephantine sudden from older automated benchmarks, which solely managed in all directions from 69.4% consistency.
On lid of this, the framework’s judgments showed in plethora of 90% solidarity with expert humanitarian developers.
https://www.artificialintelligence-news.com/
http://www.aviamasters.buzz – Основной домен казино с лицензионными слотами
https://aviamasters.buzz – Максимальная защита аккаунта
https://www.aviamasters.buzz – Официальный сайт с SSL-сертификатом для безопасной игры
https://aviamasters.buzz/ – Безопасные платежи онлайн
http://www.aviamasters.buzz – Основной домен казино с лицензионными слотами
http://aviamasters.buzz – Базовый протокол HTTP
http://www.aviamasters.buzz – Дополнительный вход на платформу
https://aviamasters.buzz/ – Шифрование финансовых операций
http://www.aviamasters.buzz – Дополнительный вход на платформу